zaterdag 1 maart 2014

De 'Gewoon niet' tag!

De gewoon niet tag is al door een aantal andere bloggers zoals Teske en Lotte gedaan. De bedoel is dat je bij elk onderwerp iets vertelt wat je gewoon niet vindt kunnen. Laten we beginnen! :)

Eten
Wat ik echt niet vind kunnen bij eten is een haar in je eten, het is zoooo gooor.

Muziek
Bij muziek vind ik het echt niet kunnen dat meisjes naar rock luisteren, ik vind het helemaal geen leuke muziek haha.

Kleding
Ik vind het echt niet kunnen als je als meisje je broek onder je kont draagt zoals jongens doen.

Geuren
Ik weet niet precies of ze hier alleen een luchtje als parfum bedoelen of ook echt een geur. Wat echt niet kan bij parfum is dat je er te veel van opdoet, en dan dat er zo'n walm van je parfum achter je aan komt. Echt ik haat dat. En als het om geurtjes gaat vind ik als je uit je mond stinkt het echt verschrikkelijk!

Seizoenen
Ik vind de herfst echt verschrikkelijk, het regent er altijd en het waait altijd super hard.

Youtube
Op youtube haat ik 2 dingen. 1 mensen die negatief reageren op filmpjes waardoor er ruzie ontstaat, en 2 reclames.

McDonald's
Ik vind de Mc donald's lekker, alleen zo jammer dat ze weinig voor vegetariërs hebben, ik ben zelf geen vegetariër hoor!

Personen
Ik haat echt mensen als ze pesten, of als ze negatief reageren op een instagram foto, tweet, blog etc,

Party's
Wat ik echt niet vind kunnen op een feestje is dronken zuipen om cool te voelen, of te roken/blowen etc.

Dit was de 'Gewoon niet' tag! Als je hem wilt overnemen mag je dat natuurlijk doen! 

xx Swenja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten